6 lut 2015

TAG : About me



Cześć wam ! Wracam z energią i wielką chęcią, żeby sklecić parę zdań. Właściwie nie powinnam teraz pisać, tylko być w szkole. No trudno. Dzisiaj mam dla was TAG : O mnie. Weźcie sobie coś do jedzenia i jakiś napój, bo przed wami prawie 30 pytań dotyczących mnie. Miłego czytania

1. Jak masz na imię ?
Moje imię to Joanna, ale wolę zdrobnienia Asia

2. Kiedy masz urodziny ?
Miałam niedawno, 28. 01

3. Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Chciałam być fryzjerką

4. Czy masz chłopaka/dziewczynę ?
Nie, nie mam

5. Jakiej muzyki słuchasz ?
Przeważnie jest to albo pop albo dubstep violin. Chyba dość oryginalnie

6. Czy pracujesz ?
O ile mi wiadomo, to w Polsce nie pracuje się w wieku 14 lat, więc nie





7. Czego szukasz w drugiej osobie ?
Akceptacji mojego trudnego charakteru i poczucia humoru 

8. Do kogo zwracasz się, gdy jest Ci smutno ?
Mam to do siebie, że problemy rozwiązuję w głowie, czyli najczęściej nikt o nich nie wie

9. Ulubione jedzenie ?
Jestem faworytką jedzenia, dlatego ciężko mi wybrać jedno danie

10. Ulubiona część garderoby ?
Zdecydowanie buty, które często nadają charakter całej stylizacji

11. Czy masz zwierzątka ?
Mam dwa psy i mysz

12. Ulubione miejsce ?
Mój pokój, albo dach od komórek na dworze 




13. Czy masz drugie imię ?
Moim drugim imieniem jest Barbara

14. Ulubiony przedmiot w szkole ?
Biologia lub fizyka

15. Ulubiony napój ?
Sok pomarańczowy

16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie ?
Mrozu - '' Jak nie my to kto ''

17. Jakie imiona nadałabyś swoim dzieciom ?
Chłopiec : Igor, Łukasz 
Dziewczynka : Dominika 

18. Czy uprawiasz jakieś sporty ?
Tańczę zumbę, trochę biegam, czasem ćwiczę.




19. Ulubiona książka ?
C, J. Daugherty ''Wybrani''

20. Ulubiony kolor ?
Błękitny, siwy i czarny 

21. Ulubione zwierzątko ?
Kot 

22. Ulubione perfumy ?
Lacoste 

23. Ulubione święto ?
Boże Narodzenie 

24. Czy skończyłaś technikum ?
Nie, nawet gimnazjum jeszcze nie skończyłam 




25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą ? Ile razy ?
Byłam dość dużo razy, nie wiem ile dokładnie ale 5 na pewno 

26. Czy mówisz w innych językach ?
Tak, w angielskim i trochę w niemieckim oraz w hiszpańskim

27. Czy masz rodzeństwo ?
Tak, mam starszą siostrę

28. Ulubiony sklep ?
Adidas, sinsay i cropp town 

29. Ulubiona restauracja ?
Nie chodzę do restauracji, więc nie mam ulubionej 

30. Czy lubisz szkołę ?
Tak






31. Ulubiony youtuber ?
wobecobiektywu i rezi

32. Ulubiony film ?
''If i stay'' i '' Piraci z karaibów ''

33. Ulubiony program w telewizji ?
tvp seriale i eska tv

34. PC czy Mac ?
Raczej PC 

35. Jaki masz telefon ?
Sony Xperia M2



36. Ile masz wzrostu ?
167cm 



Okej, to już wszystkie pytania z About me tag. Mam nadzieję, że się wam spodobało. Otagowuję wszystkich chętnych, i do następnego posta. Trzymajcie się, cześć!

10 komentarzy:

  1. też jestem faworytką jedzenia haha
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło czytało się tego posta ;) Czekam na kolejne!

    U mnie za kliknięcie w linki ubrań z TEGO posta zareklamuję Twój blog + zaobserwuję :)
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak Ty uwielbiam "piratów z karaibów" <3 śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe odpowiedzi :) i fajnie wyszly te zdjęca ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu oglądnąć "If i stay" bo widziałam, że dużo osób poleca ten film :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post, śliczne zdjęcia i boskie włosy :)

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham sinseya:*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. dubstep violin także lubię :) Lindsay Stirling <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag. Też nie umiem wybrać ulubionego jedzenia i słuchamy tej samej muzyki :)
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag :)
    zapraszam ------> http://aryabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♣ Każdy komentarz i obserwacja = wielki uśmiech
♣ Obowiązuje moderacja komentarzy
♣ Nie publikuję nieuzasadnionych hejtów
♣ Proszę o przestrzeganie zasad ortografii
♣ Nie komentuję blogów osób promujących się w komentarzach
♣ Dziękuję za uwagę i przeczytanie tego posta :)